Forum Konsolowy-¦wiat Strona G³ówna
 FAQ   Szukaj   U¿ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   Zaloguj 

Jakie wydarzenie zwi±zane z PlayStation by³o dla Ciebie ....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Konsolowy-¦wiat Strona G³ówna -> Playstation 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Mientuska
*^*Administrator*^*



Do³±czy³: 10 Kwi 2008
Posty: 210
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 2 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Kobieta

PostWys³any: Pon 16:35, 05 Sty 2009    Temat postu: Jakie wydarzenie zwi±zane z PlayStation by³o dla Ciebie ....

Sprawd¼, jakie wydarzenia w 2008 roku, zwi±zane z PlayStation, by³y najwa¿niejsze dla przedstawicieli bran¿y gier.

„Dla mnie najwa¿niejsze w 2008 roku by³o obserwowanie rozwoju systemu PLAYSTATION 3. Rok 2008 by³ pierwszym, pe³nym rokiem obecno¶ci PS3 na rynku europejskim, a wyniki finansowe i wzrostowe by³y wrêcz fenomenalne. W tym roku mieli¶my doskona³± ofertê gier, które nazywamy produktami flagowymi – to kluczowe tytu³y, tworzone zarówno przed nasze wewnêtrzne studia, jak i partnerów zewnêtrznych. Rok zacz±³ siê od premiery GT5: Prologue, potem by³o GTA IV, a zaraz po nim Metal Gear Solid. Od tego czasu na rynek wysz³y jeszcze Motorstorm Pacific Rift, Resistance 2 i oczywi¶cie LittleBigPlanet. Wszystkie wymienione gry oraz wiele innych, a tak¿e nowe us³ugi i nowy sprzêt, taki jak Home oraz PlayTV, sprawi³y, ¿e PS3 uzyska³o bardzo siln± pozycjê na europejskim rynku. System PS3 pokaza³ w tym roku swoje mo¿liwo¶ci, ale znaj±c plany naszej firmy, zapewniam, ¿e bêdzie jeszcze lepiej”.
David Reeves, prezes Sony Computer Entertainment Europe

„Rok 2008 by³ ¶wietny dla PlayStation. Na system PS3 wydano wiele doskona³ych, wyj±tkowych gier, a premiera LittleBigPlanet bêdzie pamiêtana przez graczy jako pocz±tek nowej ery zawarto¶ci tworzonej przez u¿ytkownika. PS3 uzyska³o te¿ wiele aktualizacji dla swojej platformy sieciowej, w tym obs³ugê XMB w grze, Trofea oraz us³ugê PlayStation Home Open Beta.

A je¶li chodzi o PSP, wypu¶cili¶my na rynek wersjê PSP-3000 z obs³ug± mikrofonu oraz najnowsz± technologi± LCD, która zapewnia niesamowicie ¿ywe kolory. Poza tym swoj± premierê mia³o wiele doskona³ych, wyj±tkowych gier: God of War: Chains of Olympus, Buzz!: Master Quiz i Secret Agent Clank”.
Shuhei Yoshida, prezes SCEE Worldwide Studios

„Metal Gear Solid 4! Jestem wielkim fanem tej serii i ta gra by³a g³ównym powodem, dla którego kupi³em PLAYSTATION 3. Jest to prawdziwe epicka gra, doskona³e zakoñczenie ca³ej serii. Mo¿na by³o odnie¶æ wra¿enie, ¿e naprawdê prze¿ywa siê przygody wraz ze Snake'iem i innymi bohaterami. Modlê siê, ¿eby Kojima zmieni³ zdanie i zrobi³ jeszcze jedn± grê z serii Metal Gear”.
Ron Festejo, Creative Director, SCE London Studio

„Jasne jest, ¿e Mortal Kombat vs DC Universe by³o dla nas wa¿n± gr±, wiêc dla mnie jest to numer jeden. To ¶wietna gra. W tym roku ciekawe by³y te¿ postêpy poczynione przez PLAYSTATION 3 – wydano sporo dobrych gier”.
Ron Ashianti, Art Director, Midway

„Mo¿liwo¶æ zagrania w koñcow± wersjê MotorStorm Pacific Rift. Ciê¿ko byæ obiektywnym, gdy mówi siê o grze, nad któr± pracowa³o siê prawie dwa lata, ale ja swoj± czê¶æ pracy skoñczy³em pod koniec wrze¶nia, a zagra³em dopiero kilka tygodni po listopadowej premierze. ¦wie¿e spojrzenie na grê, zobaczenie intro, filmików w tle, koñcowych poprawek oraz us³yszenie pe³nej ¶cie¿ki d¼wiêkowej – to wszystko zrobi³o na mnie piorunuj±ce wra¿enie. Chyba nigdy wcze¶niej nie czu³em siê tak dumny ze swojej pracy i chyba nigdy nie gra³em w ¿aden tytu³ na swojej domowej PS3 tak d³ugo, jak w³a¶nie w ten. Po prostu kocham tê grê. I tyle”.
Jed Ashforth, Game Director, Download Content, Evolution Studios

„Na pewno by³a to premiera WipEout HD – ze wzglêdu na to, co sob± reprezentuje: to doskona³ej jako¶ci gra w rozdzielczo¶ci 1080p sprzedawana po bardzo niskiej cenie. Podnosi ona poprzeczkê dla wszystkich gier w sieci PSN i po prostu trzeba j± mieæ”.
Phil Gaskell, Senior Producer, PlayStation Network

“LittleBigPlanet, ze wzglêdu na niesamowit±, wci±gaj±c± atmosferê oraz szatê graficzn±. Jest to doskona³a gra dla dzieci, gdy¿ daje im okazjê do wykazania siê kreatywno¶ci±.”
Jason Wilson, Creative Director, Concept Team, SCE Cambridge Studio

„Je¶li mam wybraæ swój w³asny, ulubiony tytu³, to bêdzie to LittleBigPlanet. Grali¶my w to u nas w studiu, a wielu z nas bra³o udzia³ w betatestach. To szalona i niezwykle kreatywna gra. Przekazywali¶my nasze opinie o tej grze firmie Media Molecule. Zauroczy³a nas”.
Hermen Hulst, Managing Director, Guerrilla Games

„Najciekawszym wydarzeniem w 2008 roku by³a histeryczna reakcja mojej ¿ony, która nie jest mi³o¶niczk± gier, po kilku minutach wspólnej gry w LittleBigPlanet. Jest to najbardziej urzekaj±ca, towarzyska, pe³na zabawy gra od d³ugiego czasu”.
Jonathan Alpine, Lead Designer, EyePet, SCE London Studio

„Grand Theft Auto 4: wielki rozmach, ambicje oraz jako¶æ zas³uguj± na sukces w oczach krytyków oraz sukces komercyjny. Niko Bellic to jedna z najciekawszych postaci, któr± dano mi by³o poznaæ w grach komputerowych, a i reszta obsady jest ¶wietna. Mi³ym elementem by³o równie¿ to, ¿e gra jest bardziej zwarta i spójna ni¿ poprzednie”.
Matt Southern, Game Director, Evolution Studios

„Z ca³± pewno¶ci± jest to LittleBigPlanet. To niezwykle ¶wie¿e do¶wiadczenie, integracja trybów online jest niezauwa¿alna, a dostêp do zawarto¶ci tworzonych przez graczy jest nieprzerwany. Ta gra spe³ni³a wszystkie obietnice i powinna staæ siê wielkim hitem systemu PS3”.
Mark Lintott, Technical Manager w EyePet, SCE London Studio

„Call of Duty: World at War to mój numer jeden w 2008 roku. Bardzo siê cieszê, ¿e twórcy wrócili do II wojny ¶wiatowej”.
Phil McDonnell, Head of Console Division, Konami

„W tym roku ¶wietnie mi siê gra³o w Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots i Grand Theft Auto 4 – to jedne z moich ulubionych gier”.
Simon Woodroffe, Creative Director, Midway

„Po¶wiêci³em ponad rok ciê¿kiej pracy nad MotorStorm Pacific Rift, wiêc nie mia³em za bardzo czasu graæ w cokolwiek innego. Ale nic siê nie sta³o – lubiê gry wy¶cigowe, wiêc tworzenie tej gry by³o ¶wietn± zabaw±. Ale najlepszymi momentami by³y dla mnie godziny spêdzone na granie ze znajomymi w trybie podzielonego ekranu i zdanie sobie sprawy z tego, ile ¶wietnej zabawy drzemie w grze, któr± wspó³tworzy³em. Minusem jest to, ¿e parê razy ¶ciga³em siê w trybie online i ci±gle przegrywam. Nie mogê nawet zdobyæ wyniku do¶æ dobrego do tabeli wyników!”
Paul Hollywood, Creative Director, Evolution

„LittleBigPlanet to kamieñ milowy w bran¿y, produkt zmieniaj±cy gatunek i innowacyjny na wiele sposobów. Stanie siê punktem odniesienia dla wielu funkcji spo³eczno¶ciowych oraz innowacji modeli biznesowych dla wielu przysz³ych gier”.
Phil Harrison, prezes Infogrames

„Wydarzeniem roku by³o dla mnie Metal Gear Solid 4. Wszyscy siê zgodz±, ¿e rozgrywka, szata graficzna oraz fabu³a udowodni³y, ¿e seria Metal Gear Solid jest wyj±tkowa, bez wzglêdu na sytuacjê. Rozgrywka prezentowa³a poziom najlepszy w ca³ej serii, a ogl±daj±c zakoñczenie, ¶mia³em siê i p³aka³em jednocze¶nie, jak ka¿dym wielki fan tej gry. Je¶li chodzi o PSN, to o zawroty g³owy przyprawi³o mnie Bionic Commando: Rearmed. To piêkna, pe³na doskona³ej zabawy gra, w starym, dobrym stylu”.
Tim Ernst, producent, Alpha Protocol, Sega

„Premiera gry WipEout HD na PlayStation Network, czyli przej¶cie flagowego tytu³u pierwszej konsoli PlayStation w nowoczesno¶æ, z rozdzielczo¶ci± 1080p, 60-hercow± czêstotliwo¶ci± od¶wie¿ania oraz ¶wietnymi trybami rozgrywki, które przywo³a³y nostalgiczne wspomnienia zwi±zane z t± gr±”.
Simon O'Brien, Art Director, Evolution Studios

„W tym roku naprawdê cieszy³a mnie liczba nowych tytu³ów, które pokaza³y siê na rynku. Spêdzi³em wiele godzin, graj±c w Dead Space, Guitar Hero i LittleBigPlanet – to pe³ne wyobra¼ni, innowacyjne gry. Du¿e wra¿enie zrobi³o na mnie te¿ to, w jaki sposób znane serie korzystaj± z pojawienia siê na PS3. Gry takie jak FIFA, Ratchet & Clank, a zw³aszcza GTA zrobi³y na mnie ogromne wra¿enie, wiêc z punktu widzenia gracza s±dzê, ¿e rok 2008 by³ bardzo dobry pod tym wzglêdem.

„By³em g³ównym projektantem gry SingStar, dlatego cieszy³em siê, widz±c spo³eczno¶æ graczy SingStar na filmach, które przes³ali do portalu My SingStar Online. To niesamowite zobaczyæ, jak kreatywni mog± byæ ludzie, gdy maj± do dyspozycji krótki film. Cieszy³em siê, widz±c ca³e rodziny bawi±ce siê przy grze”.
Kevin Mason, Principal Designer, SingStar, SCE London Studio

Bez w±tpienia: “LittleBigPlanet. Wed³ug mnie jest to pierwsza gra okre¶laj±ca konsolê. Jest nie tylko niesamowicie kreatywna, wci±gaj±ca i ¶wietna graficzne, ale podoba siê te¿ mojej ¿onie!”
Tom Jones, Lead Artist, Killzone 2, SCE Cambridge Studio

„Najlepsze chwile w 2008 roku rozwi±zane z PlayStation to granie w Metal Gear Solid 4 i zobaczenie niesamowitego zakoñczenia serii. Chocia¿ jestem pewien, ¿e zobaczymy jeszcze kolejn± ods³onê tej serii, nie mogê sobie wyobraziæ lepszego zakoñczenia tego w±tku”.
Gavin Carter, Lead Producer, Fallout 3, Bethesda Game Studios


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Konsolowy-¦wiat Strona G³ówna -> Playstation 2 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo¿esz pisaæ nowe tematy
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin