FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Konsolowy-Świat Strona Główna
->
Playstation 2
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin
Skargi , zażaleniai prośby
Ogłoszenia
Konsole
----------------
PSX
Playstation 2
Playstation 3
PSP
Nintendo Wii
Recenzje, Solucje itp...
----------------
Recenzje
Solucje
Przydatne Linki
Nowinki
Hyde Park
----------------
Hc Room
Kontakt
Humor
Pogaduchy
Muzyka
Coś o sobie ? =)
Lektura
Wasze Prace
Pomoc i Porady
----------------
Konsola : Sony
Konsola : Nintendo
Pocket
Shout Box
----------------
Shout
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mientuska
Wysłany: Pon 16:35, 05 Sty 2009
Temat postu: Jakie wydarzenie związane z PlayStation było dla Ciebie ....
Sprawdź, jakie wydarzenia w 2008 roku, związane z PlayStation, były najważniejsze dla przedstawicieli branży gier.
„Dla mnie najważniejsze w 2008 roku było obserwowanie rozwoju systemu PLAYSTATION 3. Rok 2008 był pierwszym, pełnym rokiem obecności PS3 na rynku europejskim, a wyniki finansowe i wzrostowe były wręcz fenomenalne. W tym roku mieliśmy doskonałą ofertę gier, które nazywamy produktami flagowymi – to kluczowe tytuły, tworzone zarówno przed nasze wewnętrzne studia, jak i partnerów zewnętrznych. Rok zaczął się od premiery GT5: Prologue, potem było GTA IV, a zaraz po nim Metal Gear Solid. Od tego czasu na rynek wyszły jeszcze Motorstorm Pacific Rift, Resistance 2 i oczywiście LittleBigPlanet. Wszystkie wymienione gry oraz wiele innych, a także nowe usługi i nowy sprzęt, taki jak Home oraz PlayTV, sprawiły, że PS3 uzyskało bardzo silną pozycję na europejskim rynku. System PS3 pokazał w tym roku swoje możliwości, ale znając plany naszej firmy, zapewniam, że będzie jeszcze lepiej”.
David Reeves, prezes Sony Computer Entertainment Europe
„Rok 2008 był świetny dla PlayStation. Na system PS3 wydano wiele doskonałych, wyjątkowych gier, a premiera LittleBigPlanet będzie pamiętana przez graczy jako początek nowej ery zawartości tworzonej przez użytkownika. PS3 uzyskało też wiele aktualizacji dla swojej platformy sieciowej, w tym obsługę XMB w grze, Trofea oraz usługę PlayStation Home Open Beta.
A jeśli chodzi o PSP, wypuściliśmy na rynek wersję PSP-3000 z obsługą mikrofonu oraz najnowszą technologią LCD, która zapewnia niesamowicie żywe kolory. Poza tym swoją premierę miało wiele doskonałych, wyjątkowych gier: God of War: Chains of Olympus, Buzz!: Master Quiz i Secret Agent Clank”.
Shuhei Yoshida, prezes SCEE Worldwide Studios
„Metal Gear Solid 4! Jestem wielkim fanem tej serii i ta gra była głównym powodem, dla którego kupiłem PLAYSTATION 3. Jest to prawdziwe epicka gra, doskonałe zakończenie całej serii. Można było odnieść wrażenie, że naprawdę przeżywa się przygody wraz ze Snake'iem i innymi bohaterami. Modlę się, żeby Kojima zmienił zdanie i zrobił jeszcze jedną grę z serii Metal Gear”.
Ron Festejo, Creative Director, SCE London Studio
„Jasne jest, że Mortal Kombat vs DC Universe było dla nas ważną grą, więc dla mnie jest to numer jeden. To świetna gra. W tym roku ciekawe były też postępy poczynione przez PLAYSTATION 3 – wydano sporo dobrych gier”.
Ron Ashianti, Art Director, Midway
„Możliwość zagrania w końcową wersję MotorStorm Pacific Rift. Ciężko być obiektywnym, gdy mówi się o grze, nad którą pracowało się prawie dwa lata, ale ja swoją część pracy skończyłem pod koniec września, a zagrałem dopiero kilka tygodni po listopadowej premierze. Świeże spojrzenie na grę, zobaczenie intro, filmików w tle, końcowych poprawek oraz usłyszenie pełnej ścieżki dźwiękowej – to wszystko zrobiło na mnie piorunujące wrażenie. Chyba nigdy wcześniej nie czułem się tak dumny ze swojej pracy i chyba nigdy nie grałem w żaden tytuł na swojej domowej PS3 tak długo, jak właśnie w ten. Po prostu kocham tę grę. I tyle”.
Jed Ashforth, Game Director, Download Content, Evolution Studios
„Na pewno była to premiera WipEout HD – ze względu na to, co sobą reprezentuje: to doskonałej jakości gra w rozdzielczości 1080p sprzedawana po bardzo niskiej cenie. Podnosi ona poprzeczkę dla wszystkich gier w sieci PSN i po prostu trzeba ją mieć”.
Phil Gaskell, Senior Producer, PlayStation Network
“LittleBigPlanet, ze względu na niesamowitą, wciągającą atmosferę oraz szatę graficzną. Jest to doskonała gra dla dzieci, gdyż daje im okazję do wykazania się kreatywnością.”
Jason Wilson, Creative Director, Concept Team, SCE Cambridge Studio
„Jeśli mam wybrać swój własny, ulubiony tytuł, to będzie to LittleBigPlanet. Graliśmy w to u nas w studiu, a wielu z nas brało udział w betatestach. To szalona i niezwykle kreatywna gra. Przekazywaliśmy nasze opinie o tej grze firmie Media Molecule. Zauroczyła nas”.
Hermen Hulst, Managing Director, Guerrilla Games
„Najciekawszym wydarzeniem w 2008 roku była histeryczna reakcja mojej żony, która nie jest miłośniczką gier, po kilku minutach wspólnej gry w LittleBigPlanet. Jest to najbardziej urzekająca, towarzyska, pełna zabawy gra od długiego czasu”.
Jonathan Alpine, Lead Designer, EyePet, SCE London Studio
„Grand Theft Auto 4: wielki rozmach, ambicje oraz jakość zasługują na sukces w oczach krytyków oraz sukces komercyjny. Niko Bellic to jedna z najciekawszych postaci, którą dano mi było poznać w grach komputerowych, a i reszta obsady jest świetna. Miłym elementem było również to, że gra jest bardziej zwarta i spójna niż poprzednie”.
Matt Southern, Game Director, Evolution Studios
„Z całą pewnością jest to LittleBigPlanet. To niezwykle świeże doświadczenie, integracja trybów online jest niezauważalna, a dostęp do zawartości tworzonych przez graczy jest nieprzerwany. Ta gra spełniła wszystkie obietnice i powinna stać się wielkim hitem systemu PS3”.
Mark Lintott, Technical Manager w EyePet, SCE London Studio
„Call of Duty: World at War to mój numer jeden w 2008 roku. Bardzo się cieszę, że twórcy wrócili do II wojny światowej”.
Phil McDonnell, Head of Console Division, Konami
„W tym roku świetnie mi się grało w Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots i Grand Theft Auto 4 – to jedne z moich ulubionych gier”.
Simon Woodroffe, Creative Director, Midway
„Poświęciłem ponad rok ciężkiej pracy nad MotorStorm Pacific Rift, więc nie miałem za bardzo czasu grać w cokolwiek innego. Ale nic się nie stało – lubię gry wyścigowe, więc tworzenie tej gry było świetną zabawą. Ale najlepszymi momentami były dla mnie godziny spędzone na granie ze znajomymi w trybie podzielonego ekranu i zdanie sobie sprawy z tego, ile świetnej zabawy drzemie w grze, którą współtworzyłem. Minusem jest to, że parę razy ścigałem się w trybie online i ciągle przegrywam. Nie mogę nawet zdobyć wyniku dość dobrego do tabeli wyników!”
Paul Hollywood, Creative Director, Evolution
„LittleBigPlanet to kamień milowy w branży, produkt zmieniający gatunek i innowacyjny na wiele sposobów. Stanie się punktem odniesienia dla wielu funkcji społecznościowych oraz innowacji modeli biznesowych dla wielu przyszłych gier”.
Phil Harrison, prezes Infogrames
„Wydarzeniem roku było dla mnie Metal Gear Solid 4. Wszyscy się zgodzą, że rozgrywka, szata graficzna oraz fabuła udowodniły, że seria Metal Gear Solid jest wyjątkowa, bez względu na sytuację. Rozgrywka prezentowała poziom najlepszy w całej serii, a oglądając zakończenie, śmiałem się i płakałem jednocześnie, jak każdym wielki fan tej gry. Jeśli chodzi o PSN, to o zawroty głowy przyprawiło mnie Bionic Commando: Rearmed. To piękna, pełna doskonałej zabawy gra, w starym, dobrym stylu”.
Tim Ernst, producent, Alpha Protocol, Sega
„Premiera gry WipEout HD na PlayStation Network, czyli przejście flagowego tytułu pierwszej konsoli PlayStation w nowoczesność, z rozdzielczością 1080p, 60-hercową częstotliwością odświeżania oraz świetnymi trybami rozgrywki, które przywołały nostalgiczne wspomnienia związane z tą grą”.
Simon O'Brien, Art Director, Evolution Studios
„W tym roku naprawdę cieszyła mnie liczba nowych tytułów, które pokazały się na rynku. Spędziłem wiele godzin, grając w Dead Space, Guitar Hero i LittleBigPlanet – to pełne wyobraźni, innowacyjne gry. Duże wrażenie zrobiło na mnie też to, w jaki sposób znane serie korzystają z pojawienia się na PS3. Gry takie jak FIFA, Ratchet & Clank, a zwłaszcza GTA zrobiły na mnie ogromne wrażenie, więc z punktu widzenia gracza sądzę, że rok 2008 był bardzo dobry pod tym względem.
„Byłem głównym projektantem gry SingStar, dlatego cieszyłem się, widząc społeczność graczy SingStar na filmach, które przesłali do portalu My SingStar Online. To niesamowite zobaczyć, jak kreatywni mogą być ludzie, gdy mają do dyspozycji krótki film. Cieszyłem się, widząc całe rodziny bawiące się przy grze”.
Kevin Mason, Principal Designer, SingStar, SCE London Studio
Bez wątpienia: “LittleBigPlanet. Według mnie jest to pierwsza gra określająca konsolę. Jest nie tylko niesamowicie kreatywna, wciągająca i świetna graficzne, ale podoba się też mojej żonie!”
Tom Jones, Lead Artist, Killzone 2, SCE Cambridge Studio
„Najlepsze chwile w 2008 roku rozwiązane z PlayStation to granie w Metal Gear Solid 4 i zobaczenie niesamowitego zakończenia serii. Chociaż jestem pewien, że zobaczymy jeszcze kolejną odsłonę tej serii, nie mogę sobie wyobrazić lepszego zakończenia tego wątku”.
Gavin Carter, Lead Producer, Fallout 3, Bethesda Game Studios
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin